تحقیقات آماده ، ثبت مقالات ISI در ژورنال های معتبر اروپایی، دانلود پایان نامه در تمامی رشته ها

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

نظرسنجی سایت

چقدر با شرکت ما آشنایی دارید ؟؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 28225

مقاله بررسی طراحي کيفيت خدمات آژانس مسافرتي ققنوس با آزمایش‌های تاگوچي


تعداد صفحات 36 صفحه می باشد

هدف اين پژوهش، دست یافتن به طراحي اثرزداي ابعاد کيفيت خدمات است. طراحي سيستم کيفيت خدمات با استفاده از روش طراحي اثرزدا مي‌تواند به انتخاب سطوح بهينه ابعاد کيفيت خدمات منجر شود. در پژوهش‌هاي انجام شده در زمينه کيفيت خدمات، تاکنون صرفاً به شناسايي ابعاد کيفيت خدمات و رابطه اين متغيرها با رضايت مشتري پرداخته شده است. طراحي اثرزداي ابعاد کيفيت خدمات با تلفيق و استفاده از دو ابزار طراحي آزمايش‌هاي تاگوچي و روش سروکوال در آژانس مسافرتي ققنوس صورت گرفته و به اين منظور، پنج بعد اصلي کيفيت خدمات؛ يعني قابليت اطمينان، پاسخ گويي، تضمين، همدلي و ملموسات و بعد قيمت به عنوان فاکتورهاي کنترل و متغير پاسخ در دو حالت مجموع انتظارات مشتري در موردکيفيت خدمات و مجموع شکاف‌هاي خدمات در نظرگرفته شده­است. شایان ذکر است، در این پژوهش متغیر بدی­کارکرد در نظر گرفته نشده ­است. مزيت اين روش نسبت به روش‌های کلاسیک طراحی آزمایش‌ها، بهبود همزمان ميانگين و انحراف معيار است. اين پژوهش با محاسبه نسبت مطلوبيت به بدي کارکرد S/N)) به ترکيب بهينه سطوح مختلف ابعاد کيفيت دست یافته است. مقايسه اين دو نوع طراحي مي‌تواند به مؤسسه در هزينه‌يابي براي يافتن مشتري جديد يا حفظ مشتري موجود کمک کند.

واژه‌های کليدي:

کيفيت خدمات، طراحي اثرزدا، طراحي آزمايش‌هاي تاگوچي


مبلغ قابل پرداخت 45,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 541

اطلاعیه مـهـم اطمینان از خــریـد: این فروشگاه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده و خرید شما از طریق درگاه های امـن بانکی انجام می شود پس هیچ گونه نگرانی درخصوص خرید اینترنتی از فروشگاه دبیران نداشته باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما