تحقیقات آماده ، ثبت مقالات ISI در ژورنال های معتبر اروپایی، دانلود پایان نامه در تمامی رشته ها

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

نظرسنجی سایت

چقدر با شرکت ما آشنایی دارید ؟؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 28200

تحقیق و بررسی مدار دی مالتی پلکسر با استفاده از یک شاتکی دیود برای دریافت کننده های نوری


تعداد صفحات 137 صفحه می باشد این فایل شامل فایل پاورپونت هم می باشد

 

چکیده :

با توجه به گسترش ارتباطات در دنیای امروز، نیاز به سرعت، دقت و کاهش هزینه­ها از جمله الزامات می­باشد. شبکه­های تمام­نوری از جمله عوامل برآورده­کننـده­ ایـن خواسته­ها می­باشـند. در نتیـجه المان­هـای موجـود در ایـن سیستـم حائز اهمیت است. از جمله این المان­ها، دی­مالتی­پلکسرهای نوری می­باشند. امروزه از مدار دی­مالتی­پلکسر، با استفاده از دیود­های سیلیسیمی شاتکی که به طور آزمایشی بهینه شده­اند، در دریافت­کننده­های نوری استفاده می­شود. يك مدار نمونه­گيری بر اساس تئوري مدار دي­مالتي­پلكسر معرفي مي­شود كه براي يك دريافت كننده نوري آشكارساز مستقيم با پيش تقويت­كننده نوري، شبيه سازي شده است.

بنا به دلايل تجربي بدست­آمده از مدار دي­مالتي­پلكسر، طراحي ديودهاي سيليسيومي شاتكي سرعت بالا با استفاده از مدل ديود ـ روت صورت گرفته است. پارامترهاي ديود با استفاده از نرم­افزار استخراج پارامتر بدست­آمده و با اطلاعات محاسبه­شده براي شرايط باياس مختلف تا GHz40 مقايسه­شده­است. مزيت دي­مالتي­پلكسر توصيف­شده در اين پروژه اين است كه به وسايل و تجهيزات سه­پايانه­اي فعال با سرعت بالا نياز ندارد. باید توجه داشت که مدار كامل دي­مالتي­پلكسر فقط بر اساس ديودهاي شاتكي پايه گذاري مي­شود.

با استفاده از این تكنولوژي، مدار ديجيتال سرعت بالا مي­تواند با استفاده از وسايل و تجهيزات دوپايانه­اي يعني ديودهاي سيلسيومي شاتكي، ترکیب شود. انتظار مي رود كه اين روش خطوط مخابرات نوري را كاهش دهد، علاوه بر آن بسياري از مسائل هم چون مصرف توان، محصول و قابليت اعتماد در طول طراحي و آزمايش مدار حل شود. با اين روش مدارات سرعت بالا كامل­تر مي­شوند.

کليد واژه : دیود شاتکی ، دی­مالتی­پلکسر، دریافت­کننده­های نوری، تراشه واگرد.

 

 


مبلغ واقعی 134,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 120,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 757

اطلاعیه مـهـم اطمینان از خــریـد: این فروشگاه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده و خرید شما از طریق درگاه های امـن بانکی انجام می شود پس هیچ گونه نگرانی درخصوص خرید اینترنتی از فروشگاه دبیران نداشته باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما